Bill Gates και Free Mac for life!!
Λίγα προνόμια στον τομέα του fast food είναι τόσο φευγαλέα και περιζήτητα όσο η Χρυσή Κάρτα των McDonald's, η οποία παρέχει στον κάτοχό της δωρεάν γεύματα. Ωστόσο, τα οφέλη αυτών των καρτών μπορεί να διαφέρουν. Ενώ μερικές περιορίζονται σε τοπικά καταστήματα, άλλες, όπως αυτή που έχει ο Bill Gates, του επιτρέπουν να τρώει δωρεάν σε οποιοδήποτε McDonald's παγκοσμίως.

Ο Warren Buffett, ένας ακόμη διάσημος κάτοχος αυτού του προνομίου, συζήτησε τη δική του Χρυσή Κάρτα McDonald's κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης στο CNBC, αποκαλύπτοντας τη πιο τοπική φύση της κάρτας του.

Κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης με την Becky Quick, ο Buffett έδειξε τι είχε στο πορτοφόλι του. "Και, λοιπόν, εδώ έχουμε την κάρτα McDonald's μου, η οποία μου επιτρέπει να τρώω δωρεάν σε οποιοδήποτε McDonald's στην Omaha για το υπόλοιπο της ζωής μου. Γι' αυτό η οικογένεια Buffett κάνει Χριστουγεννιάτικο δείπνο στα McDonald's. Εξηγεί πολλά πράγματα," είπε γελώντας ο Buffett.

Πρόσθεσε ότι ενώ η δική του κάρτα περιορίζεται στην Omaha, η κάρτα του Gates ισχύει παγκοσμίως. "Υπάρχουν μόνο λίγες από αυτές. Ο Bill Gates έχει μία. Η δική του ισχύει σε όλο τον κόσμο, υποθέτω. Η δική μου ισχύει μόνο στην Omaha, αλλά δεν φεύγω ποτέ από την Omaha, οπότε η δική μου είναι εξίσου καλή με τη δική του," εξήγησε.
https://memesgreece.gr/2024/07/13/bill-gates-kai-free-mac-for-life/

Comments

Popular posts from this blog