TikTok: Άνοιξε το δικό του Marketplace
Το TikTok άνοιξε το δικό του Marketplace, όπως αναφέρεται στο επίσημο δελτίο Τύπου. Συγκεκριμένα λάνσαρε το TikTok Shop, το οποίο προς το παρόν είναι διαθέσιμο μόνο στις ΗΠΑ κι αριθμεί περί τους 150 εκατομμύρια χρήστες. Να σημειωθεί πως το νέο αυτό χαρακτηριστικό του TikTok πραγματοποιεί μια αλλαγή σελίδες για τις ευρύτερες εμπορικές δυνατότητες του, που θυμίζουν τα κινεζικά social media όπως αυτά του Weibo αλλά φυσικά και το δικό μας, Facebook. Πλέον οι χρήστες θα συναντούν τα λεγόμενα «shoppable videos» και τα «shoppable livestreams» στα For You feeds τους, μέσα από τα οποία θα μπορούν να αγοράσουν απευθείας τα προϊόντα που ο δημιουργός περιεχομένου θέλει να διαφημίσει.
Τονίζεται πως αυτό δίνει την ευκαιρία όχι μόνο για τους εκάστοτε creators, αλλά και για εμπόρους και για μεγάλα brands να πουλάνε κατευθείαν τα προϊόντα τους μέσα από το TikTok. Μάλιστα, η ByteDance ενθαρρύνει τη χρήση του ενός hashtag για όσους προτιμήσουν το TikTok Shop, κάνοντας αναρτήσεις με το #TikTokMadeMeBuyIt. Βέβαια, θα υπάρχει και ένα ξεχωριστό κατάστημα για τους χρήστες που θέλουν να πουλήσουν τη δική τους πραμάτεια. Επιπλέον, θα δίνει τη δυνατότητα ενός Affiliate προγράμματος, ασφαλούς checkout για τις συναλλαγές, αλλά και μια λύση για το logistics, όπου το TikTok θα αναλαμβάνει να πακετάρει και να αποστείλει το προϊόν στον πελάτη. Με λίγα λόγια, θα είναι ένα νέο είδος βίντεο διαφημίσεων μαζί με αυτά που ήδη εμφανίζονται στο For You.
Εχετε νέο project ή ανάγκη για τις υπηρεσίες μας; Στείλτε μας πληροφορίες εδώ ή καλέστε μας στο 2130414635
https://www.designagency.gr/tiktok-anoixe-to-diko-toy-marketplace/
Comments
Post a Comment