

Πώς να βελτιστοποιήσετε τις διαφημίσεις σας στο LinkedIn
Οι δυνατότητες στόχευσης του LinkedIn, οι δυνατότητες αναγνωρισιμότητας της μάρκας, οι φόρμες δημιουργίας οδηγών και οι αναλύσεις το καθιστούν πολύτιμο εργαλείο για κάθε επιχείρηση που θέλει να αναπτυχθεί και να επιτύχει.Πώς να κάνετε όμως αυτή τη διαφημιστική πλατφόρμα επιτυχημένη; Ακολουθούν 7 τρόποι για να δημιουργήσετε τις καμπάνιες σας στο LinkedIn με στόχο την επιτυχία.
- Καθορίστε και ενημερώστε τακτικά το κοινό-στόχο σας
Η ύπαρξη κοινού-στόχου είναι ζωτικής σημασίας για τη δημιουργία διαφημιστικού περιεχομένου που έχει απήχηση και οδηγεί σε μετατροπές.
Ακολουθούν ορισμένα βήματα για να ορίσετε το κοινό-στόχο σας:
Προσδιορίστε την αγορά-στόχο σας: Σε ποιον απευθύνεται το προϊόν ή η υπηρεσία σας; Λάβετε υπόψη παράγοντες όπως η ηλικία, το φύλο, η τοποθεσία, ο τίτλος εργασίας και ο κλάδος.
- Καθορίστε τις προσωπικότητες αγοραστών σας: Δημιουργήστε λεπτομερή προφίλ των ιδανικών πελατών σας, συμπεριλαμβανομένων των αναγκών, των στόχων και των προκλήσεών τους.
- Αναλύστε την τρέχουσα πελατειακή σας βάση: Εξετάστε τα δεδομένα των σημερινών πελατών σας για να καταλάβετε ποιοι χρησιμοποιούν ήδη το προϊόν ή την υπηρεσία σας, γιατί και πώς.
- Εξετάστε την πρόταση αξίας σας: Τι κάνει το προϊόν ή την υπηρεσία σας μοναδικό και πολύτιμο για το κοινό-στόχο σας; Και τι τους κάνει να επιστρέφουν;
Μην ξεχνάτε να επανεξετάζετε και να ενημερώνετε τακτικά το κοινό-στόχο σας για να διασφαλίζετε ότι οι διαφημιστικές σας καμπάνιες παραμένουν σχετικές και αποτελεσματικές.
- Δημιουργήστε εξαιρετικές διαφημίσεις
Το LinkedIn είναι ένα πολυπληθές δίκτυο, γεμάτο με υπεύθυνους προσλήψεων, πωλητές και διαφημιστές. Γι' αυτό καλύτερα να βεβαιωθείτε ότι έχετε διαφημίσεις που κερδίζουν! Οι διαφημίσεις σας πρέπει να ξεχωρίζουν για όλους τους σωστούς λόγους, αλλιώς δεν θα τα καταφέρουν. Χρησιμοποιήστε συναρπαστικούς τίτλους και οπτικό υλικό ως έναν αποτελεσματικό τρόπο για να τραβήξετε την προσοχή του κοινού-στόχου σας και να βελτιώσετε την απόδοση των διαφημίσεών σας στο LinkedIn.
Ακολουθούν ορισμένες συμβουλές για τη δημιουργία εξαιρετικών διαφημίσεων:
Χρησιμοποιήστε responsive σχεδιασμό
- Χρησιμοποιήστε εντυπωσιακά οπτικά στοιχεία
- Κρατήστε το κείμενο της διαφήμισης σύντομο και περιεκτικό
- Βεβαιωθείτε ότι η διαφήμιση είναι ευανάγνωστη
- Δοκιμάστε τη διαφήμισή σας σε διαφορετικές συσκευές
Μην ξεχνάτε να επανεξετάζετε και να βελτιστοποιείτε τακτικά τους τίτλους και τα οπτικά σας στοιχεία για να βεβαιώνεστε ότι είναι αποτελεσματικά στην προώθηση μετατροπών.
- Δοκιμάστε, δοκιμάστε και μετά δοκιμάστε κι άλλο
Η δοκιμή διαφορετικών παραλλαγών διαφήμισης σας επιτρέπει να λαμβάνετε αποφάσεις βάσει δεδομένων και να βελτιστοποιείτε την απόδοση της διαφήμισής σας στο LinkedIn.
Ακολουθούν ορισμένα πράγματα που μπορείτε να δοκιμάσετε:
Copy διαφήμισης: Δοκιμάστε διαφορετικές εκδοχές (copies) του κειμένου της διαφήμισής σας για να δείτε ποιες έχουν μεγαλύτερη απήχηση στο κοινό σας. Μπορείτε να δοκιμάσετε διαφορετικούς τίτλους, περιγραφές και CTAs για να δείτε τι αποδίδει καλύτερα.
- Οπτικά μέσα: Δοκιμάστε διαφορετικά οπτικά μέσα, όπως εικόνες ή βίντεο, για να δείτε ποια είναι πιο αποτελεσματικά. Μπορείτε επίσης να πειραματιστείτε με διαφορετικά μεγέθη εικόνων και αναλογίες διαστάσεων για να δείτε ποιες αποδίδουν καλύτερα.
- Στόχευση: Δοκιμάστε διαφορετικές επιλογές στόχευσης, όπως τίτλους εργασίας, κλάδους ή τοποθεσίες, για να δείτε ποιες αποδίδουν καλύτερα για την επιχείρησή σας.
- Μεγέθη κοινού: Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε διαφορετικά μεγέθη κοινού για να δείτε αν η στόχευση ενός μικρότερου, πιο συγκεκριμένου κοινού αποδίδει καλύτερα από τη στόχευση ενός μεγαλύτερου, πιο γενικού κοινού.
- Μορφή διαφήμισης: Το LinkedIn προσφέρει μια ποικιλία μορφών διαφήμισης, όπως χορηγούμενο περιεχόμενο, χορηγούμενο InMail, διαφημίσεις προβολής και χορηγούμενες εκδηλώσεις. Είναι σημαντικό να δοκιμάζετε διαφορετικές μορφές για να δείτε ποιες αποδίδουν καλύτερα για την επιχείρησή σας.
Είναι σημαντικό να επανεξετάζετε και να αναλύετε τακτικά τα αποτελέσματα των παραλλαγών των διαφημίσεών σας για να εντοπίζετε περιοχές για βελτίωση και μην ξεχνάτε να συνεχίζετε να βελτιστοποιείτε τις διαφημίσεις σας με την πάροδο του χρόνου για να μεγιστοποιείτε τις πιθανότητές σας.
- Χρησιμοποιήστε τις επιλογές στόχευσης του LinkedIn
Οι επιλογές στόχευσης κοινού του LinkedIn σας επιτρέπουν να περιορίσετε το κοινό σας και να προβάλλετε τις διαφημίσεις σας σε συγκεκριμένες ομάδες ατόμων στην πλατφόρμα. Αυτός μπορεί να είναι ένας απίστευτα αποτελεσματικός τρόπος για να προσεγγίσετε το σωστό κοινό και να βελτιώσετε την απόδοση των διαφημίσεών σας.
Ακολουθούν ορισμένα παραδείγματα των επιλογών στόχευσης κοινού του LinkedIn:
Ρυθμός ανάπτυξης της εταιρείας: Μπορείτε να στοχεύσετε την καμπάνια σας ώστε να εμφανίζεται αποκλειστικά σε υποψήφιους που εργάζονται σε εταιρείες με θετικό ρυθμό ανάπτυξης. Έτσι, αν παρέχετε υπηρεσίες πρόσληψης προσωπικού, θα θέλατε να στοχεύσετε στις εταιρείες με (πολύ) θετικό ρυθμό ανάπτυξης και να αποκλείσετε αυτές με αρνητικό ρυθμό ανάπτυξης.
- Τίτλος εργασίας: Αυτή είναι ίσως η πιο βασική μέθοδος στόχευσης στο LinkedIn. Στοχεύστε σε συγκεκριμένους τίτλους θέσεων εργασίας ή λειτουργιών, όπως διευθυντές μάρκετινγκ ή στελέχη πωλήσεων. Αυτό μπορεί να είναι ιδιαίτερα χρήσιμο εάν το προϊόν ή η υπηρεσία σας αφορά μόνο ορισμένα επαγγέλματα ή θέσεις εργασίας.
- Μέγεθος εταιρείας: Μπορείτε να στοχεύσετε σε συγκεκριμένα μεγέθη εταιρειών, όπως μικρές επιχειρήσεις ή μεγάλες επιχειρήσεις. Αυτό μπορεί να είναι χρήσιμο εάν το προϊόν ή η υπηρεσία σας είναι πιο κατάλληλο για ένα συγκεκριμένο μέγεθος εταιρείας.
- Κλάδος: Μπορείτε να στοχεύσετε σε συγκεκριμένους κλάδους, όπως τα χρηματοοικονομικά ή η υγειονομική περίθαλψη. Αυτό μπορεί να είναι χρήσιμο εάν το προϊόν ή η υπηρεσία σας είναι ειδικά σχετικό με έναν συγκεκριμένο κλάδο, για παράδειγμα την ασφάλιση ή την τεχνολογία.
- Τοποθεσία: Μπορείτε να στοχεύσετε σε συγκεκριμένες τοποθεσίες, όπως μια συγκεκριμένη πόλη ή χώρα. Αυτό είναι χρήσιμο για όσους το προϊόν ή η υπηρεσία τους είναι διαθέσιμο μόνο σε συγκεκριμένες περιοχές ή αν προσπαθείτε να προσεγγίσετε ένα τοπικό κοινό.
- Ομάδα: Στοχεύστε σε υποψήφιους πελάτες που είναι μέλη συγκεκριμένων ομάδων στο LinkedIn. Αυτή είναι μια εξαιρετική επιλογή αν γνωρίζετε ότι το κοινό-στόχος σας είναι πιθανό να έχει συγκεκριμένα ενδιαφέροντα, πάθη και χόμπι.
Χρησιμοποιώντας τις επιλογές της διεύρυνσης κοινού του LinkedIn, θα βεβαιωθείτε ότι οι διαφημίσεις σας προβάλλονται στα σωστά άτομα και θα μεγιστοποιήσετε τις πιθανότητες να έχετε μετατροπές. Συνεχίστε να επανεξετάζετε και να προσαρμόζετε τη στόχευσή σας για να βεβαιωθείτε ότι προσεγγίζετε τον ιδανικό πελάτη σας.
- Χρησιμοποιήστε την παρακολούθηση μετατροπών του LinkedIn
Για να ρυθμίσετε την παρακολούθηση μετατροπών στο LinkedIn, θα πρέπει να εγκαταστήσετε ένα μικρό κομμάτι κώδικα, που ονομάζεται LinkedIn Insight Tag, στον ιστότοπό σας. Αυτό θα σας επιτρέψει να παρακολουθείτε διάφορες ενέργειες μετατροπής, όπως υποβολές φορμών (όπως επικοινωνία ή λήψη ebook), προβολές σελίδων (όπως για τις σελίδες των προϊόντων σας), κλικ σε έναν συγκεκριμένο σύνδεσμο και πολλά άλλα. Αυτό θα σας επιτρέψει να δείτε ποιες από τις διαφημίσεις σας οδηγούν στις περισσότερες μετατροπές, ώστε να μπορείτε να βελτιστοποιήσετε ανάλογα τις καμπάνιες σας.
Για παράδειγμα, αν μια διαφήμιση παράγει πολλά κλικ αλλά πολύ λίγες μετατροπές, ίσως να θέλετε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να αλλάξετε είτε το κείμενο της διαφήμισης είτε τη στόχευση για να βελτιώσετε την απόδοση. Από την άλλη πλευρά, αν μια διαφήμιση παράγει μεγάλο αριθμό μετατροπών, εξετάστε το ενδεχόμενο είτε να αυξήσετε τον προϋπολογισμό σας για τη συγκεκριμένη διαφήμιση είτε να δημιουργήσετε παρόμοιες διαφημίσεις για να αξιοποιήσετε την επιτυχία της.
Συνολικά, η παρακολούθηση μετατροπών του LinkedIn είναι ένα λαμπρό εργαλείο για τη βελτιστοποίηση των διαφημίσεών σας στο LinkedIn. Με την τακτική παρακολούθηση και ανάλυση των μετατροπών σας, μπορείτε να λαμβάνετε αποφάσεις βάσει δεδομένων για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των εκστρατειών σας.
- Χρησιμοποιήστε τα insights & analytics του LinkedIn
Εκτός από τις τυπικές μετρήσεις, το LinkedIn προσφέρει προηγμένες αναλύσεις, όπως δημογραφικά δεδομένα, ενδιαφέροντα και επαγγελματικές λειτουργίες. Αυτά τα δεδομένα είναι εξαιρετικά χρήσιμα για να σας βοηθήσουν να κατανοήσετε ποιοι αλληλεπιδρούν με τις διαφημίσεις σας και πώς εμπλέκονται με το περιεχόμενό σας.
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στις πληροφορίες και τα αναλυτικά στοιχεία του LinkedIn, θα πρέπει να έχετε λογαριασμό LinkedIn Ads. Από το ταμπλό, μπορείτε να προβάλετε μια σειρά δεδομένων και μετρήσεων, συμπεριλαμβανομένων των εμφανίσεων, των κλικ, των μετατροπών και του κόστους ανά ενέργεια (CPA). Μπορείτε επίσης να προβάλλετε δεδομένα ανά συγκεκριμένη καμπάνια, ομάδα διαφημίσεων και διαφημίσεις για να έχετε μια πιο λεπτομερή κατανόηση της απόδοσής σας. Χρησιμοποιώντας τις πληροφορίες και τις αναλύσεις του LinkedIn, μπορείτε να εντοπίσετε περιοχές για βελτίωση και να βελτιστοποιήσετε τις καμπάνιες σας.
Τα insights του LinkedIn είναι ένα άλλο σπουδαίο εργαλείο για να αξιοποιήσετε στο έπακρο την καμπάνια σας στο LinkedIn. Παρακολουθήστε, εντοπίστε και παρακολουθήστε τα δεδομένα σας με την πάροδο του χρόνου για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τον προϋπολογισμό σας στο LinkedIn!
- Βελτιστοποίηση για κινητά τηλέφωνα
Οι περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν το LinkedIn στις κινητές συσκευές (smartphones) τους και περνούν σημαντικά περισσότερο χρόνο στο LinkedIn χρησιμοποιώντας το κινητό τους, οπότε βεβαιωθείτε ότι οι διαφημίσεις και οι σελίδες προορισμού (landing pages) σας φαίνονται εξαιρετικά στο κινητό!
Εχετε νέο project ή ανάγκη για τις υπηρεσίες μας; Στείλτε μας πληροφορίες εδώ ή καλέστε μας στο 2130414635 https://www.designagency.gr/pos-na-veltistopoiisete-tis-diafimiseis-sas-sto-linkedin/
Comments
Post a Comment